Friday, May 8, 2015

Maak (grote) kans op een gratis energetische massage -- Happy mei !

Lieve Nederlandse vrienden, dit is een nieuwsbrief van Veerle, een kennis en energetische lichtwerker.  Ik zend deze even door naar jullie voor wie interesse heeft!

Veel liefs,Méline <3
Natuurlijk Welzijn

Hoi ,

De natuur is in volle bloei. Zo mooi! Ik kan daar immens van genieten. En soms denk ik dan : kon het bloeien en mezelf manifesteren bij mij ook maar zo makkelijk en moeiteloos gaan. 

Maar wij hebben als mens nu eenmaal een koppeke met grijze kronkels die niet altijd even enthousiast afstemmen op verandering, de natuurlijke 'flow' of een nieuw verhaal verzinnen voor onszelf en het leven.

Althans, zo is dat bij mij. 
Er zijn altijd die "ja maar"-en. Ken je dat ?
Maak in mei weer kans op een gratis energetische massage OF een speciaal voor jou uitgezochte set bloesem- en edelsteenremedies !

Deel jouw ervaring met Natuurlijk Welzijn met je vrienden. Voor elke nieuwe klant die ik ontvang via jou krijg jij een lot.

Begin juni verloot ik de winnaar. Ik verwittig hem/haar persoonlijk en maak hem/haar bekend via de facebookpagina van Natuurlijk Welzijn. 

Veel geluk !!

Image
Ben je benieuwd wat een energetische massage bij Natuurlijk Welzijn jou kan schenken ? 

Mensen melden mij onder andere dat ze zich lichter voelen, blijer en hoopvoller. Dat ze met andere ogen naar een situatie kunnen kijken en ermee omgaan. Sommige mensen kunnen beter grenzen stellen naar anderen of zijn opeens een angst kwijt die ze steeds meedroegen. Anderen merken dat er 'toevallig' allerlei dingen in de plooi vallen. Of dat ze plots heel helder zien welke weg ze te gaan hebben om hun geluk(zielenpad) te vinden. Een heleboel mensen ook ontdekken dankzij de behandeling hoe onvoorwaardelijke liefde aanvoelt en kunnen opeens een moeilijke relatie verbreken of een nieuwe partner toelaten. De activaties versterken eveneens je intuïtie en zesde (en hogere) zintuig(en). Je hele leven krijgt een ander tintje. Moeilijk te voorspellen welke richting het voor jou uit zal gaan maar het is steeds de richting die op dat moment gewezen wordt door JOUW ziel. 

Wil je ook weten hoe zo'n healing precies werkt en waarom deze uniek is ? 

Ik wens je een prachtige mei-maand toe !

Alle goeds,
Veerle

No comments:

Post a Comment