Thursday, January 3, 2013

Saint Germain tot mij over NESARA en de World Trust Fund ~ Méline Lafont


(Dit is een onderwerp waar ik nooit scheutig op ben geweest om over te channelen, noch praten met Saint Germain omdat het mij persoonlijk nooit boeide, maar omwille van de vraag hiernaar heb ik besloten om hier eenmalig een channeling over te delen.  Liefde, Méline)

M: Kan u mij wat meer delen over uw World Trust Fund en NESARA?  Zijn deze realiteit en is de World Trust Fund een onderdeel van NESARA?

Saint Germain: Uiteraard, mag je mij hier over vragen, met alle plezier zal ik dit antwoord ook geven.  Het World Trust Fonds is iets wat geleidelijk aan zich nu aan brengen is op jullie huidige wereld.  Het gaat om fondsen die terug worden gegeven aan de mensheid als een soort compensatie voor al hetgeen hen ooit ontnomen is en steeds hun recht geweest is.  Dit fonds is opgericht onder mijn supervisie en zal ook steeds onder mijn supervisie blijven zolang dit niet vrijgegeven is.  Ik zal ook degene zijn die alles beslist hieromtrent en ook de ‘wanneer’.   

Deze 'wanneer' heeft lang op zich laten wachten, er zijn enkele tegenkantingen en moeilijkheden geweest , maar voor mij was iedere ziel zijn leven en vrijheid in dit, steeds van top prioriteit.  Eerst moest ik er zeker van kunnen zijn dat alles en iedereen ongedeerd blijft en kans maakt op een vruchtvolle uitkering van dat fonds.  Dit fonds is geen sprookje maar van realiteit, het bezit goud van onschatbare waarde die tot het recht van de mensheid hoort.  Eens alle hebzucht en kwade bronnen verdwenen zijn, is het weer veilig om deze terug te geven aan de rechtmatigde zielen: de ganse mensheid.   



Ik beslis hierover wanneer, en deze wanneer valt niet op voorhand te bepalen, maar zal eerder bepaald worden op een ettelijke seconde in jullie tijd.  De tijd moet hier juist voor zijn en deze mogelijkheid valt er nu aan te komen sinds de kwade en duisteren nu zo goed als voltooid verleden tijd zijn.  Hier komt echter zeer veel bij kijken en de veiligheid is top prioriteit voor mij nu op dit moment!  Maar wees vertrouwend, het komt er zeker nog in deze tijd van jullie incarnatie.   

We zijn zeer dichtbij een uitbraak van NESARA.  NESARA is meer dan alleen het World Trust Fonds, dit is echter maar een onderdeel van NESARA.  NESARA is de vrijheid van de mensheid, het terug herontdekken van jezelf, van je capaciteiten, je waarnemingen en connecties met je Galactische Zelf en familie; wat slaagt op Disclosure, het vertrouwen van uzelf en in elkaar, en de perfecte samenleving in alle Liefde en Harmonie.  Verfijnde en hogere technologieën en meer wetenschappelijke en spirituele kennis.  Dit houdt NESARA onder andere in en is het geboorterecht van jullie allemaal!  Daarom ben ik hier en daarom breng ik deze nu ook terug naar de mensheid.   

Ook dit is een geheel proces waar ik al lang aan werk, vele stappen zijn al misgelopen in het verleden, maar nu met de verwijdering van de meest gevaarlijke duisternis, zal de weg hiervoor weer vrij zijn.  Ik geef geen data noch een tijdstip, maar ik kan u wel toevertrouwen dat deze zeer kort aan wal ligt en zelfs al de eerste stappen hierin begonnen zijn ondertussen.  President Obama speelt hier een grote rol in en krijgt met de dag meer potentieel om zaken tot hun recht te brengen.  Geef deze president jullie vertrouwen en de kans om deze tot manifestatie te krijgen, hij werkt hier zeer hard aan.  Hij is mijn bondgenoot in deze NESARA kwestie en zoveel meer, en hij weet zeer goed wat hem nu te wachten staat.   

Alle verborgen en laatste sluiers dienen nu verwijdert te worden vooraleer er volledig vrij spel is, in samenspraak met de collectieve vormen van de mensheid, en dan zal de grote hoop weer klinken in jullie harten.  De Mensheid doet het goed met het overtollige afval op te ruimen , zowel de persoonlijke als de oude collectieve patronen, ook hiervoor vraag ik om dit tijd te geven, jullie zijn hier volop mee bezig en zien de eindmeet hiervan al in aantocht komen.

Ik ben mij ervan bewust dat jullie al lang hebben moeten wachten en wees gerust dat ik voor hetzelfde streef als jullie harten, maar ik hou met jullie zelf ook rekening en daarom moet ik eerst de absolute zekerheid hebben dat de collectieve harten dit samen creëren in alle veiligheid en vrijheid.  Deze vrijheid is nu begonnen en neemt zijn vormen meer en meer aan, dus mag er absoluut verwacht worden dat NESARA aan het aanbreken is en het onderdeel van de World Trust Fonds ook aan zijn beurt komt.  Enkel vraag ik en druk ik erop van alle tijd hieromtrent en verwachtingen volledig los te laten, voor het mij soms tegenwerkt als iedere ziel apart zijn eigen manifestatie, verwachting en datum op plaatst!  Dit geeft verschil en tegenwind.  Creëer enkel in het NU zonder verwachting, enkel maar ZIJN en voelen in alle Liefde.   

Ik geef mijn volledige ZIJN voor dit project, daar ik jullie allen graag zie en niets liever wil dan jullie harten vrij te zien… Het is ook mijn doel en missie en daar geef ik mijn ziel voor, dus vertrouw mij gerust, Saint Germain weet wat die doet voor ieders best zijn!  U mag steeds uw steun bieden aan mij voor dit alles door vertrouwend en positief te blijven en dit alles te weten dat het komt met in het achterhoofd houdend dat U dit mee doet door Los te laten en op het NU moment zelf te Zijn en te ervaren.  Simpel Zijn en alles los laten.  Het komt er, zo doet u het en het helpt mij enorm.   

Wees voorzichtig met PRE-NESARA fondsen voor er niet zoiets is als een aanvraag op voorhand, zeker niet doormiddel van je aanvraag in te vullen en je persoonlijke gegevens te geven.  Je laat die duistere overheden zo in je kaarten kijken en je op een zwakke positie plaatsen!  Zoiets is niet van mijn NESARA, maar een misleidend project!  Opgepast hiervoor!  NESARA komt voor elk individu op de exact zelfde moment, er worden geen zielen voorgetrokken of gevraagd hun zelf bekend te maken.  Wij weten allen wie jullie zijn van presentie en iedereen ontvangt waar die recht op heeft in alle vrijheid en dit zal zijn voor allen en iedereen ,door mij alleen!  Ik ben de opzichter hiervan en met gans mijn hart bewaak ik dit.  Zorg nu goed voor jullie allen en wees present op Aarde in Licht en Liefde en vorm de nodige groepen, neem de nodige stappen en doe je ding!  Met veel Liefde groet ik u allen.

IK BEN dat IK BEN
Saint Germain




Copyright © by Méline Lafont. All Rights Reserved. Permission is given to copy and distribute this material freely, provided the content is copied in its entirety and unaltered, is distributed freely, and this copyright notice and links are included. http://pleiadedolphininfos.blogspot.be for Blogger and http://pleiadedolphininfos.wordpress.com as Homepage

2 comments:

  1. Lieve Méline,

    Een prachtig bericht van de geweldig Lieve Meester Saint Germain. Ik dank hem voor al zijn werk en toewijding. En ik dank jou voor deze channeling, omdat je niet materie en geld gericht bent en toch besloten hebt om een bericht door te geven hieromtrent. De huidige maatschappij gaat hier echter helaas nog steeds over, en veel mensen hebben (geld) zorgen en zijn daardoor figuurlijk in de boeien geslagen, daarom ook de goede zorgen van Saint Germain voor de mensen met betrekking tot dit onderwerp, hij weet als de beste wat er speelt. Hartegroet, Pascal.

    ReplyDelete
  2. hartelijk dank lieve Meliné

    voor velen toch weer wat helderheid hier omtrent

    een prachtige week verder

    een lichtgroet

    frans


    http://www.DeDiamantenPoort.com

    ReplyDelete