Monday, October 29, 2012

Saint Germain en Aartsengel Zadkiël ~~ De Meesterschap van de violette straal staat klaar, maak u in gereedheid nu ~~ Gechanneld door Méline Lafont 30/10/2012




Gegroet geliefden van ons, wij zijn Aartsengel Zadkiël en Saint Germain van de violette straal ter uwe beschikking vandaag om een boodschap te delen in het nu, in het heden.

Laat mijzelf, Saint Germain als allereerste beginnen met deze boodschap vol Liefde naar uw allen toe.  Ik groet u allen weer van Harte, voor ik hou zoveel van uw allen van ganser harte!  Als Meester van de Violette Straal wil ik u allen het 1 en het andere bijschaven over onze prachtige en machtige kleur van zijn.  Het is de perfectie van puurheid en kracht die wij representeren in onze ware zijn.  De straal van de violette kleur is 1 van de zeer machtige krachten die ter jullie beschikking staat hier op Aarde en in het oneindige.  Wij vullen aan waar nodig is en zetten de ergste gevaren en onzuiverheden om in de meest natuurlijke en wonderlijke perfecties.

Neem onze violette straal ter uwe beschikking en gebruik ze naar uwe genoegen zoveel u maar wil, ze is de uwe ook!  Wij staan hier nu als Meesters en heersers hiervan klaar om ten alle tijden deze prachtige violette Straal over te brengen naar de ganse wereld waarop jullie leven, voor de perfectie jullie nu te wachten staat.  Ze is in staat om de meest overweldigende ideeën van uw allen over te brengen naar de echte werkelijkheid, de vredige samenleving met elkaar en de prachtige puurheid te weerspiegelen voor uw fonkelende ogen van Licht.


Mijn almachtige violette vlam is onze troef en een weerspiegeling van onze machtige samenwerking van ons allen in deze Violette Straal van perfectie. Het vertoond de kracht en pure perfectie, de puurheid van ons allen in deze straal door een nauwe samenwerking en een pure zijn en staat van ons.  Laat de violette vlam opflakkeren in uw allen deze tijden, laat het u in lichterlaaien stralen voor u dan tot in de perfectie zal gezuiverd worden van alles wat u niet meer dient, van alles wat u niet meer bent, voor dit is een bewustzijn op zich.  Laat u zichzelf transformeren naar een diepere zijnstoestand die resoneert met de hoogste trillingen en energieën, dewelke nu jullie normale en nieuwe thuisfront worden.

Wij van de violette vlam staan hier allen klaar om dit NU allen te doen, collectief met jullie gehele mensheid en planeet Aarde.  Het zijn drukke tijden voor onze violette straal, voor deze Gouden tijdperk de onze is om te regeren en alles mede tot een grote werkelijkheid te brengen.  Vele harten zijn gevuld met onze vlam van perfectie en puurheid en daar zijn wij erg optimistisch gesteld door.  Wij verheugen ons om deze collectieve denken van de mensheid te zien groeien tot hun perfecte staat van zijn, dewelke enkel en alleen uit licht zal bestaan, nog meer dan nu, oneindig meer dan nu.  Geloof me beste vrienden wanneer wij zeggen dat de tijd nu gekomen is om dit allen ten diepste nu te doen; voor tijd is het zeker om deze mooie violette straal zijn werk nu ten volbrenging te laten leiden en jullie te loodsen in deze prachtige Zijn.

Ik groet u allen van Harte, IK BEN dat IK BEN, uw vriend en Meester Saint Germain.

Ik dank mijn mede gebroeder voor zijn woorden en deel hier mede in.  Ik, Aartsengel Zadkiël, ben ter uwe beschikking voor allen hier op Aarde, daar mijn assistentie zich naar uw allen verleent naar mate de Verheffing nadert, en naderen doet dit nu zeer snel.  Ik sta mede in voor deze prachtige violette straal tot zijn recht te laten komen en met veel wijsheid over de mensheid, jullie allen te laten verheffen naar een hogere bewustzijnstaat en zijn, zonder enige problemen.

Als Aartsengel, sta ik mede in voor de Verheffing en voor de boodschappen tussen uzelf en onze Meester creator, de IK BEN Presentie van Alles Wat Is.  Daarom ben ik mede Meester van de violette vlam, om alles in zijn puurheid en ongeschondenheid te laten lopen en te laten groeien wat te groeien valt.  Mijn diensten ten op zichte van uw allen betreft voornamelijk de verheffing tot zijn recht brengen voor uw allen op een persoonlijk en collectief verband.  Mijn en onze prachtige Zilveren violette kleur is er ten alle tijden voor uw allen, om te helpen met los te laten van ongedane zaken, van struikelblokken en van verslavingen.

Wat ook maar moeilijk lijkt voor uw allen om los te laten, inclusief uw eigen zelfbeeld en die in relatie tot anderen, maakt mij aansprakelijk om uw allen te helpen hierin. Daarom vragen wij u om gebruik te maken van deze prachtige violette straal van ons, voor ze is ontzettend krachtig en verhelderend in alle opzichten!  Wij zijn van de 7 de straal, dewelke een erg hoge en de meest krachtige is tot nu toe.

Berg je zorgen en ongemakken op in deze kleur en zie hen verdwijnen, laat ze herboren worden in vernieuwende en verlichtende ideeën en energieën, die je zullen helpen.  Verzorg jezelf dagelijks met mijn violette en zilvere violette kleur, alsook die van Saint Germain en de violette vlam, het zal u enorm veel krachten bezorgen en vernieuwing brengen alsook de perfectie nastreven.  Jullie zijn pure zielen die hun hernieuwde staat terug zullen bereiken die ooit de uwe was voor jullie allen zijn neergedaald.  Jullie hebben hier hard voor gezwoegd en vele en talloze levens voor gebruikt om terug tot hier te komen, en NU is de tijd gekomen om deze allen voor eens en altijd los te laten en te weten dat jullie de eeuwigheid zelf zijn.

Laat onze violette straal zijn werk doen waar nodig om uw allen tot vernieuwing te brengen en roep ons geregeld en liefst dagelijks aan om uw allen te assisteren hierin.  Wij staan ter uwe beschikking in een gradatie als nooit tevoren en versterken jullie lichtlegioenen op Aarde met onze aanwezigheid alszijnde de violette Straal.

Veel is er al voorbij gegaan en in vele opzichten zijn jullie allen al verandert en vernieuwd tot op een graad waar herkenning naar uzelf volledig onbestaande is.  U mag allen verwachten dat dit nog een gradatie hoger zal zijn naarmate we de volgende portaal bereiken in November.  Deze zal van een enorme explosieve kracht aanvoelen binnen uw allen dus is het erg belangrijk uw ten zeerste voor te bereiden voor dit door:
  • Rust verschillende malen op een dag
  • Zeer veel water drinken
  • Veel buiten in de open lucht wandelen en contact nemen met de natuur
  • Aarden, aarden en nog een aarden
  • Vooral veel zonlicht opnemen, daarvoor hoeft de zon niet te schijnen
  • contact maken op een nog grondigere manier dan anders, met uzelf
  • mediteren
  • contact maken met ons en uw lichtfamilie
  • verlichting zoeken door vanuit uw hart te vertrekken en te blijven
  • liefde te zijn en liefde te geven!
  • ten alle tijden rust en harmonie zijn
  • de violette vlam regelmatig gebruiken voor kracht en verzachting van zaken zoals bij karmisch gerelateerde zaken, en voor het zuiveren van uzelf en uw ruimtes.
 Uw fysieke lichamen ondergaan een grondige opkuis en verandering op dit moment dewelke enorm beproevend lijken met momenten, daarom zouden bovenstaande tips enorm veel kunnen helpen en verzachten op deze momenten, gebruik ze wijs!

Ten slotte wil ik uw allen nog adresseren over uw eigen zelf-evolutie, dewelke nu zo goed als rond zal zijn in deze dimensie van de dualiteit!  Neem stilaan maar afscheid van het oude gekende, voor het zal niet meer een gekende zijn voor u daar u het niet meer aanmaakt.. Deze zijn goede tekens, dus is het zeker niet nodig om ze terug proberen te halen; laat deze gerust maar gaan!

Ik ben aartsengel Zadkiël en ik zegen uw allen met mijn violette, indigo blauwe glans van Licht.  Ik geef jullie mijn liefde, gebruik en aanvaard ze goed.

De Meesters van de violette Straal.



Copyright © 2012 by Méline Lafont. All Rights Reserved. Permission is given to copy and distribute this material, provided the content is copied in its entirety and unaltered, is distributed freely, and this copyright notice and links are included. http://pleiadedolphininfos.blogspot.be

2 comments:

  1. Machtige en lieve Saint Germain!

    We herkennen uw liefdevolle boodschappen. Zoals deze. In alle rust vertrouwen we. Straal de Violette vlam! Laten we nu doorzetten!

    Met een hartelijke en broederlijke groet,
    Pascal.

    ReplyDelete
  2. Harte groet, Pascal en bedankt voor je lieve reactie! Méline ♥

    ReplyDelete